KALİTE POLİTİKAMIZ;
KURUMSAL;
*Kurumsal misyon ve vizyonumuz çercevesinde, kalite bölüm ve klinik hedeflerimizden ödün vermeden etkin, etkili, verimli hizmet sunmak,
*Sağlıkta Kalite Yönetim Sisteminin standartlarını uygulamak, sürekliliğini sağlamak , iyileştirmek ve düzenli olarak gözden geçirmek.
HASTALARIMIZ İÇİN;
*Temel hasta haklarını ve hasta memnuniyetini benimseyen çalısanlarımız ile hizmet alınan tüm süreçlerde; hasta ve hasta yakınının saygı görmesi, hakkaniyetli, uygun, zamanında ve sürekli hizmet almasını sağlamak,
*Uygun risk yönetimi ve tıbbi uygulamalar ile hasta güvenliğini sağlamak,
*Hasta görüş ve önerilerini dikkate alarak hasta odaklı bakım hizmeti sunmak,
ÇALIŞANLARIMIZ İÇİN;
*Çalışan hakları ve güvenliği merkezinde sağlıklı bir çalışma yaşamı sağlamak,
*Çalışan geri bildirimlerine yönelik gerekli iyileştirme faaliyetlerini uygulayarak çalışan memnuniyetini arttırmak,
*Katılımcı, gelişmeye açık ve eğitim olanakları ile ideal bir çalışma ortamı sunmak,
*Sağlık hizmeti sunumunda verimliliğin arttrrılması için çalışan motivasyonunu sağlamak,